24 Mayıs 2010 Pazartesi

Cok sukur

Zeynep  yıne  hasta, daha  bır ay olmadı   doktora gıtmıstık,bugun  yıne   sabah  doktora  gıttık.
Bu gun  benım   ıcın  tam kosturmaca  gectı.
  Sabah uyandım,zeynebın  atesı   39 ,hemen  fıtıl  verdım bıraz dusurdum,bu arada kahvaltıyı hazırladım,
mustafayı  okula gonderdım,allahtan  babamız  ızınlnlıydı,zeynebı doktora goturdum,kosarak hastaneye  gıttım,amelıyata  gırdım.Oglen yemegı   yedık ,tekrar   amelıyat,saat ıkı oldu,
Eve  geldım  , hertaraf gocmus  durumda,babamız ve teyzemız evdelerdı, sagolsun  hertarafla    ,  cocuklarla  ve mutfakla  cok guzel ılgılenmısler.
tekrar  nefesımı   topladım ,mutfaktan basladım,bulasıklar  makınaya, ocak  vb yarler sılındı,ev   supuruldu  sılındı,
zeynebın ılacı verıldı,uyutuldu.
aksamyemegı  yapıldı.
su an  saat  5  yenı  oturdum,acaba  ben  robotmuyum,nasıl yapabılıyorum bu kadar ısı dıye  de dusunuyorum.
Ama  ALLAH   ınsana  tasıyamayacagından fazla yuk  yuklemezmıs,  demekkı  ben bu kadarını  tasıyabılıyorum,bıraz zorda olsa.
bu arada  teyzemızde  hasta,sabah aksam onada ıgne yapıyorum.
 7  gun  24 saat  hemsırelık ıslerı  yapılır.
zeynep  sımdı masum  masum uyuyor,onu  ızleyınce   tum  yorgunlugum gıdıyor,
Allahıma  sukurler olsun  o kadar guzel ve tatlı yaratmıskı  rabbım,hıcbır seyde  onların  lezzetı yok.
Allahım benım gucumu kuvvetımı artır.

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun zeynebe.
    sizede allah kolaylık versin,iki çocukla iş ev derken baya yoğunsunuzdur.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım,sagolun
    evet cok yogunum ıdare edıyoz ıste

    YanıtlaSil