6 Eylül 2010 Pazartesi

Mustafa okullu oluyor.

Zeynep hanımın çiş alıştırmalarıyla ugraşıyoz.Sabah kalkınca ögleye kadar , güzel bir şekilde klozete yaptı.
Öglen uykusunda bez bagladım.Akşamada dışarı çıkacaz,yine bezlenecek.Yarı bezli,yarı bezsiz.
Bilmiyorum nolacak daha gecesi var.
Halıları yıkattım,dayanamadım .Zeynep öyle birkaç günde halledecek zannettim ama zeynepten mi, benden mi tembellik, uzadıkça uzuyor.
Ne zormuş bu çişli işler, bende çok sıkıldım.
Mustafa ilkokula  başlıyor.Çok heyecanlı.Anne kaç gün kaldı okulların açılmasına diye soruyor.
Bizde de biraz heyecan var.Birinci sınıfın zor oldugunu söylüyorlar.Oglum çok meraklı okumaya,yapacagına inanıyorum.
Zaman çok çabuk geçiyor,Mustafa büyüdü,ilkokula başlıyor.İlkokul,ortaokul,lise  derken üniversiteye gidecek.Meslek sahibi olacak,hayata atılacak.
Ortam çok kötü,korkuyorum.Dün akşam gittigimiz ev sahibi arkadaş anlattı! Okulun birisinde beşinci sınıf ögrencisini uyuşturucu satarkan yakalamışlar.İnanamadım, dogru degildir dedim, o da bilmiyorum duydum ben inşallah dedikodudur dedi.
Yani  çocuklarımızı kimlere emanet ediyoz bilmiyorum.
Haziran ayından beri okul araştırıyorum,istedigimiz okula vermiyolar bizi.Artık ilkokula kayıt,internet üzerinden eokul olarak yapılıyormuş.İkamet adresine göre,okullara veriyolarmış,en yakın en uzak.
Sınır belirleniyormus,onu dışına cıkılmıyomuş.
Coçuklar büyüdükce sıkıntılarıda büyüyor, diyenler cok haklıymış.
Allaha emanet coçuklarımız.

5 yorum:

  1. çok haklı bir kaygı ben daha şimdiden stres oluyorum öğretmen ve arkadaşlar konusunda .. herşey çok güzel olur inş. önlüklü fotolarını bekleriz :)

    YanıtlaSil
  2. çiş işi gerçekten anneye eziyet...Halılar bizde yazın kalktı...Ama kışın serince neyapacağız bile-mi-yo-rum :)Ne mutlu sana artık okullu bir evladında var hiçbişeyi buyutma gözunde
    nasılsa hersey oluruna varacak :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kaygılanmamak mümkün değil ama elden birşey gelmiyor malesef arkadaş konusu çok önemli sizlere çok büyük görevler düşüyo bu konuda..En güzeli en doğruyu vermeye çalışın sizler zaten çocuk zamanla ayırt edecektir
    Allah kolaylık versin birinci sınıf çook zordur ben 4 kez geçtim o yoldan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hadi hayırlı olsun,darısı zeynebe :)

    YanıtlaSil
  5. feridecim teşekkür ederim,gercekten cok büyük stres.Henüz önlük almadık teyzesi okulumuz belli olsun inşallah fotoları koyacam.
    Ecenin annesi,teşekkürler.Çiş işini bıraktık bakalım.Zeynep hanımın keyfine kaldık.
    temizligi yaptık,halıları serdik zaten:)
    Utkunun annesi teşekkürler,darısı bizlere inşallah.Ama ben çok stres yapıyorum.Allah cümlemizin yardımcısı olsun.
    Ayşegül amin ,inşallah cümlemize

    YanıtlaSil