4 Ocak 2011 Salı

Anlatılmaz, yaşanır

Nihayet,bilgisarayımız yapıldı.Aylar oldu tamire gitti, yeni geldi.
Blogumuzu özledim, anlatacak çok olayımız var, nerden başlasam bilmiyorum.
Mustafa okumaya geçti, sagolsun bizde yeniden okuma öğrendik.Birinci sınıf zor derlerdide bu kadar oldugunu bilmiyordum.
O kadar zormuş ki,
Mustafa öğlen okula gidiyor, akşam saat 6 gibi geliyor.Akşam yemeği, yarım saat dinlenme sonra ödev, ödev........
Sayfalarca el yazısı, okuma ,faaliyet
Birde saatlik programımız var, saat dokuzda yatış, gelde yetiştir ödevi.
Parmakları ağrıyor,yazı yazmaktan,uykusu geliyor,mola istiyor,oyun oynamak ,bilgisaray oynamak ,istiyorda istiyor.Ödevin başına oturunca aklına gelmeyen kalmıyor.
Yarıyıl tatili geldi yeni yeni mızırdanmadan ödev yapıyoruz.
Birde  Zeynep faktörü var. O hiç rahat vermiyor, abisine.Babamızla Mustafa odasında ödev yapıyor, Zeynep ile ben oturma odasında. Bütün bir dönem böyle evin içinde küs komsuculuk oynadık, durduk.
Öğretmenimiz ödev yaparken yanınızda anne babanız bulunsun demiş, sagolsun bizde kalkamıyoruz masadan.
Bu ayın sonuna yarıyıl  tatili, inşallah ikinci dönem biraz rahatlarız.
Abimizin bütün okul ihtiyaçlarından Zeynebe  de aldık, bende istiyorum demesi bitmedi.
Ancak yaşanırmış okullu olmak anlatmak yetmez.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder