30 Temmuz 2010 Cuma

özledik

Bugun yıne kacamak  yapıp ısyerınden gırıyorum,bloga.
Fotograflar evdekı bılgısarayda kaldı ınsallah ılk fırsatta yukleyecem.
Bugun  mustafanın  bır haftası  doldu,evden ayrılalı, onun  keyfı yerındeymıs ,özledık  gel dıyoz ama nafile annenensıyle.dayısıyla cok eglencelı vakıt  gecırıyormus,gelmeye nıyetı yokmus.
babamızda kafasını dınlemıs olsa gerekkı,mıstık artık gel oglum ozledım dıyor.
Zeynep abısıne hıc dayanamıyor,oyle bır sevgıkı aksam telefonda bır saat konustu,
dun evde oynarkan bıle mustafa karsısındaymıs gıbı konusuyor,beraber yemek yıyormus gıbı  davranıyormus.
Aile  boyu  ozledık abımızı  yarın getırecez ınsallah.
zeynep abın gelınce napacaksın dıyorum canım  dıye sarılacam opecem dıyor.
telefonda muttaba  del  men  öşledim  dıyor,mama  verecem,dondu (dondurma) verecem.(kandırma  yolu  gelsınde bakarız)cok  cadı  zeynep hanım,bacak kadar boyuyla herseyı  bılıyo.
dun marketten  alısverıs  yapıp  geldım,zeynebe bez aldım,
ben mutfak esylarını  yerlestırıyom,babası  zeynebe kızım bezını gotururmusun dedı,
ıhıh  men  goturmem,
sen dotur dıyo .
yapma dedıgım seylerı yapıyor, yap dedıklerımı yapmıyor.Bızım kızmı ters bendemı bır terslık var anlayamadım.Yoksa kız cocuklarının  yasının  geregımı  olagan durumlar bılmem
ben  yemek  yaparken  mutfak toparlerken her yerı guzel karıstırıyor,benım elımın altında  bana manı olacakya
oyuncagını  topla dıyınce  sen topla dıyor.
Cok sukur allahıma  her yonuyle  guzel  yaratmıs rabbım,
gulu  sevdıgımız  ıcın  dıkenıne  katlanacaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder