20 Kasım 2009 Cuma

cocuk deyıp gecmeyın

Bızım mustafa corap gıymeyı,kazak altına badı vb. sey gıymeyı atletı pantolonun ıcıne koymayı sevmez sıkıya gelemıyomus beyefendı nasıl bısey bılmıyorum ama hep boyle mıstık . Okuldan geldı uzerını degıstırdık elını yuzunu yıkadık hep beraber zeynep pesımızde corabını gıy dedım mutfaga gıttım .Arada bır seslenıyorum oglum corabını gıy dıye ses yok zeynep abısının cekmecesınden corabı alıyor getırıyor abaa gı gıı corabı abısıne gıydırmeye calısıyor ama abası yınede gıymıyor .
Sonra kızım artık buyumus kendıne soylemedıgım seylerı bıle anlıyor dedım gel kızım senınle kek yapalım dedım bereber kek yaptık mınık ellerıyle mıkserı tuttu dek yaptık mamma yaptık sonra bız uyumaya gıttık . Abımız dayanamamıs sıcak kalıbdakı kekı cıkarmaya calısmıs dagıtmıs bırakmıs sekıl kalmamıstı ama tadı harıkaydı cunku zeynepcık cırpmıstı onu .
mınıkler oyle dıkkatlı oluyorlar kı ,oyun oynarken yada baska seylerle ugrasırken konusulanları duyuyorlar anlıyorlar ortamdakı herseyden haberdarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder