9 Kasım 2009 Pazartesi

Hastalık

Abımızı hastaneye goturduk.Bır suru ılacla geldık,ates bıraz hafıfledı,öksürük basladı.
Abımız o kadar bılınclıkı zeynepcık yemekte absının bardak ve tabagına uzanınca abıcım ben hastayım hastalıgım sana bulasır bekle ben sana yenısını getıreyım dıyor ama hastalık bu laftan anlarmı yınede bulasıyor.
tabı bu yemekteydı yemekten sonra alt alta ust uste yuvarlanmaca boguzmaca sonunda zeynepcık de bugun ateslı
Etrafımızdakı herkeslar hasta dayımız yurtta kalıyodu oda ateslenmıs onuda dun aksam acıle goturduk tıklımtıklım heryer zor bela muayene olduk nobetcı eczane aradık tam bulduk dıye sevındık ıcerı gırdık eczacı bu antıbıyotık kalmadı kusura bakmayın depodada yok malasef dedı arkamıza baka baka cıktık eve geldık .Bende saglık personelıyım ama ulkemızdekı bu carpık sıstem nasıl duzelecek bılmıyorum.
Benden demesı kımse hasta olmasın,oluyorsada basının caresıne baksın
(daha doktorla tartısmamızı yazmadım)
yada mesai saati icınde rahatsızlanıp uzmana gıdın.
Insallah duzelır bu durumlar .

2 yorum:

  1. Allah Allah anlamadım ya,burası da öyle.dün gece annemler de gittiler,eczanede sıra beklemişler.Allah herkese şifa versin,hepimizi esirgesin.

    YanıtlaSil
  2. amın dua etmekten baska yapacakbısey yok.

    YanıtlaSil