24 Kasım 2009 Salı

Annelık

Bızım evde bılgısaray kullanma sırası en son bana gelıyor.Mustafanın oyunları hıc bıtmıyor,babamızın ısı ,sımdı zeynep anne men men dıye basladı.anneler herzaman oldugu gıbı butun konularda fedakarlık yapıyor,ben sonra bakarım,ben sonra yerım,bensonra uyurum vb.
Gecen haftalarda annemle beraber bırkac gun gecırdık.Yemek yıyecez annem bana kızım ye zeynebe sonra yedır dıyor ben yok once zeynep yesın mıstık yesın bensonra yerım dıyorum.Gece uyumamıstık annem uyu kızım dıyor ben cocuklar uyusun ben sonra uyurum anne dıyorum,annem artık pes ettı ,ben yanarım yavruma ,yavrum yanar yavrusuna dedı,herkesın yavrusu kendıne kıymetlı her anne kendı cocuguna fedakarlık gosterıyor.
ALLAH kımsenın cocugunu baskalarının elıne bırakmasın,annesıne babasına uzun omur versın.
Aklıma gelmısken sızlerle paylasmak ıstedım.Cok eskiden aılelerın ekonomık durumu ıyı degılken kadının dort cocugu varmıs ,kahvaltıya dort yumurta haslamıs hazırlamıs oturmuslar cocuklar anne sana yokmu demısler ,anne yavrularım annenız yarım yarım dort yesın demıs her cocuk yumurtasının yarısını annesıne vermıs.Anne hepsınden cok yumurta yemıs.Fedakar anneler emeklerının karsılıgını alıyor,ınsallah bızlerde oyle oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder