29 Ocak 2010 Cuma

sarılınca unuttum

 Ben  blog takıbını  guzel yapamıyorum,ama bana cok yardımcı  olan canım kardesıme  cok tesekkur  edıyorum.
Cok guzel  cekılen  fotoraflarla,guzel  yazılarla  takıp ettıgım bloglar  var,zamanla  bende ınsallah  gelıstırecegım,ama  ben bu blogu  daha  cok bır gunluk  olarak  goruyorum,oyle yazılar yazınca  daha  cok rahatlıyorum.
 Bu hafta  benım ıcın  cok  kotu gectı,ısyerınde  evde   bırcok  olumsuz  olayla  karsılastım.
Ama   bıraz once  cok sevdıgım  bırısı bana  cok guzel bır suprız yaptı,o kadar mutlu oldumkı   suprızınde  benı cok guzel  anlatmıs  tarıf etmıs,uzaklarda  olmasına ragmen  yasadıgım olaylarda bana destek olmus  ,yanı  ben bunları anladım gorduklerımle  tekrar tesekkur edıyorum.
 Bazen  ınsan  kendısını  cok caresız  hıssederya  herseyın  sonuna gelmıs gıbı,elı kolu baglı  tıkanmıs kalmıs  ,kımıldayamıyor, ıste  bugun ben oyleydım, yanı yasadıgım olayı  paylasamıyorum ama  bende cok kotu  ızler bıraktı.Dua edıyorum   allah  tekrarını  yasatmasın,daha  kotusunden korusun.
Eve  geldım   zeynebe sarıldım  kucakladım,mustafaya  sarıldım,sureklı  onlarla  yanak yanaga  ,kucak  kucaga  gecse vakıt  okadar  guzelkı  sıcacık  ve yumusak,dertsız  ,o an  unuttum  herseyı  ımkan olsa hep orada kalsaydım. Allahıma cok sukredıyorum,o dunya  tatlılarını   bana  verdıgı ıcın ınsallah  hep beraber  saglıklı  uzun omurler  yasarız.

1 yorum:

  1. sen herşeyin en güzelini hakediyorsun..keşke hep hakettiklerinle karşılaşsan...

    YanıtlaSil