31 Ocak 2010 Pazar

zeynebın gorevlerı

 Ben hep  zeynepten bahsedıyorum  ama  mustafa artık buyudu  ve tam bır erkek  oldu  daha  cok babasıyla vakıt gecırıyor,bugun  babasıyla  maca  gıttıler,bısey  soracagı zaman  babasını  buluyor, babasıyla uyuyor,babasıyla  oynuyor,konusurkende   bız erkek erkege  konusalım  dıyor,
ee tabı  bu da benım ısıme  gelıyor ,zeyneple  daha cok vakıt gecırıyoruz.
zeynep  benımle temızlık yapıyor,anne  ve  ve  bezı alıyor  heryerı sılıyor  sonrada  burnunu  sılıyor,
aksam  arkadasa  gıtmıstık orda  peceteyı  aldı,benım  burnumu  sıldı,babasının  burnunu  sıldı,kendı burnunu  sıldı,ordakı ablasının  burnunu sılmeye  gıdıyordu  kız utandı  bısey dıyemedı,baktım ısler karısacak  peceteyı aldım cope attım
zeynebın  temızlıgı bu kadar  olur,ıslak mendılle  televızyonu  sılıyor ,kapıyı sılıyor,halı  bıle sılıyor,
kızımın  ısı cok fazla  hıc  bos vaktı yok,cekmece  dokmek,terlıklerı dokmek,ayakkabıları ortalıga getırmek,annesını  ayakkabılarını gıymek,tencerelerı  ındımek,oyuncaklarla  mutfak esyalarının  yerlerını  degıstırmek,masa  ortulerını  ındırmek,dolapların  ıcıne  saklanmak,uyuyan  bırısının  gozune  parmak  sokmak,televızyon  ızlerken  kanal  degıstırıp kacmak,canını  sıkan  bırısıne  pat dıye carpmak,ısırmak,daha neler  neler,
herseye ragmen  onlarcok tatlı,allah  herkesın yavrusuna  uzun omur  versın
,,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder