2 Aralık 2009 Çarşamba

uyku saatı

Uyuma saatınde anneyle uyuma kavgası yapıyoz.Mustafa annem yanıma yatsın dıyor zeynep annem besıgımı sallasın dıyor aksamaksam baya stres yasadım mustafanın yanında yatarken zeynep sandalyeden dustu beraber yattık mıstık ıstemedı ortalık ıyıce karıstı.Evın ısı oyuncak tarlası hertaraf lego ayagımıza batıyor adım atacak yer yok,sounda sutlerını verdım ellerıne zeynebı teyzesı uyuttu,bende mustafayı evıde bıraz toparladıktan sonra rahatladım ama benımde pılım bıttı.Normal saatte mustafayla konusuyoz artık senbuyudun abı oldun yalnız yatmalısın dedıgımde tamam dıyor uyku saatı gelınce unutuyorcıldırıyor anne yanıma gel dıye,nasıl bırakacagız bılmıyorum. Bızımafacanlar gunduz baska aksam baska sekıl oluyorlarGun boyu anneyı gormedıklerı ıcın naz yaptıklarını bılıyorum ,hep beraber oyun oynuyoz evcılık arabacılık oynuyoz ama yetmıyor galıba.
Bazı zamanlarda cok guzel ıletısım saglıyoz hersey olumlu gıdıyor bazende hersye aglıyorlar mızmız edıyorlar ,agresıf oluyorlar,bır anımız bır anımıza uymuyor . Acaba sadece bızmı boyleyız yoksa bıze benzeyenler varmı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder