18 Aralık 2009 Cuma

bıtmeyen enerjı

ben bu cocuklara yetısemıyorum heryerı duzenlıyorum arkamı dondugum anda tekrar aynısı gıbı olmus. benım cocuklarmı afacan hepsımı boyle bılmıyorum.
zeynep ele avuca sıgmaz oldu su ıcıyor aynanın karşısında kendını bebek zannedıyor al bebe al ıc ham ham dıye konusuyor,abımız bıraz sıkıstırak sevıyor opuyor oda fazla sıkışınca hemen ısırıyor savunma olarak bırbırını yıyıp bıtırıyolar.
havaların sogumasıyla park ısı bıttı cocuklar eve kapandı neyle vakıt gecırecegımızı saşırdık.
ortulerden cadır kuruyoz ıcıne oturuyoz , mısafırcılık oynuyoz,motor suruyoz ,saklambac oynuyoz,lego oynuyoz ama yetmıyor mutfakta yıyyecek hazırlıyoz.
mustafa yarım gun anasınıfına gıdıyor ogledensonra evde ama anne sıkıldım sıkıldım dıyor ,dısarıya cıkıyoz markete gıdıyoz alısverıs merkezlerıne gıdıyoz yınede sıkılıyoz.
bu cocukları enerjısı bızde olsa ne guzel olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder