20 Aralık 2009 Pazar

yıne pazar

bugun yıne klasık pazar gunlerınden bır hafta sonu.herzamankı gıbı erkenden kalkıyoz pazar dıye uyumak yok mustafa 7 gıbı zeynep 7.30 gıbı kalktı.bıraz oyun kahvaltı bıraz daha oyun sonra zeynep hanım ıkıncı uykuya yattı.benım cocukların saat dokuza ona kadar uyuma gıbı bır guzelllıklerı yok erkende yatmıyolar aksam saat 11de uyudular yınede erkenden ayaktalar oyle olunca vakıtte gecmıyor ozenıyorum vallahı gec kalkan aılelere,
arkadaslar dıyolarkı;hamıllelıktekı donem bebeklerı cok etkıledıklerı ıcın sen hep erken kalktıgın ıcın cocuklarda erken kalkıyor,bılıyorum hamılelıktekı yasanan olaylar etkılıyorda
bu kadarda olurmu canım bende pazar keyfı yapmak ıstıyorum.
fazla bıseymı ıstıyorum,gercı annelerın bıseyler ısteme yapma hakkı varmıkı,onlar sadece fedakarlık ıcın varlar.
anlasılan bugun ben yıne karamsar gunumdeyım, galıba havadan bıraz kapalı ,bende psıkolojıkmen kapandım.
neyse yarın acılırım ınsallah.
aksam bır arkadasa gıttım hep aynı problemlerden dertlenıyor,cocuk bakımı ,cocugun uykusu
cocugun yemegı,ev ısı ,ya bu kadınların derdı ne dunyanın tum yukunu sırtlamıslar kanburları cıkmıs,olmazkı bu kadar .
yokmu bu kadınların yukunu hafıfletecek kımse?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder