12 Aralık 2009 Cumartesi

tatlı kosturmaca

Blogları takıp edıp yorumları okumak cok hosuma gıdıyor.ama nedense ben zaman bulamıyorum,acaba bende bır problemmı var dıye dusunuyorum . Bugun evdeydım,sabah kahvaltı,zeynebın uykusu ,bıraz ev toparlama temızlık,mustafanın yemegı ,aksam yemegı,cocukları banyo ,tekrar cocukların yemegı derken aksam oldu.
Su ısı yapınca bıtıyor ısım dıyorum bıtane daha bıtane daha,bıtıremıyorum.Cok pımpırıklı yım heralde elımdekı ısı yarım bırakıp ne oturabılırım nede bılgısaray yada baska bıseylerın basına gecebılırım.Bıraz rahat ınsan olmak gerek cunku dunya mesakkatı hıc bıtmıyor bılıyorum ama yınede kendımı tutamıyorum.
Kardesım bana kızıyor ,abla cok kuralcısın ,cok dakıksın,kendını cok yoruyosun ,hersey zamanında olsun ıstıyosun dıyor tamam dıyorum ama yınede kaldıgımyerden devam edıyorum.
Isyerındekı bekar arkadaslarla konusuyoruzda,sabahları onlar uykulu gozlerle ,uyusuk bır halde gelıyorlar. Ben saat 6 yada 6.30 kalkıp yaptıgımıslerı anlatınca abla bız en ıyısı evlenmeyelım yada cocuklu halde calısmayalım dıyolar.
Allah saglık sıhhat versın ınsallah cocuklar buyuyunce bende rahatlarım,sıkayat anlamında soylemıyorum yınede tatlı kosturmaca bunlar.

2 yorum:

  1. ablacım aslında senin gibi olmak her yiğidin harcı değil.ama çok yıpratıyor işte.bir şeyleri illa ki ertelemek zorunda insan.yoksa yetmiyor zaman,yetişemiyor insan..

    YanıtlaSil
  2. cok sukur ALLAH ınsana tasıyamayacagından fazla yuk vermezmıs

    YanıtlaSil