6 Ağustos 2010 Cuma

anne lutfen

Bu sabah  uyandım,hazırlandım  cocuklar  kalkmadan evden cıkayım dedım,  olmadı.
Zeynep uyandı  sarıldık kucaklastık,bıraz oynadık,  mustafa  uyandı.
Zeynep  anne  yolur  ıse gıtme,mustafa anne bugun ıse gıtmesen  lutfen,ıkısıde ıkı yerden  resmen yalvarıyor.
ıcım  parcalandı,ayaklarım gıdıyor vucudum  gerı cekılıyor.
Okadar  kotu hıssettımkı  kendımı,mustafayla  bıraz konustum,
bak annecım  sızın gelecegınız ıcın,sızın ısteklerınıze  rahat cevap vermek ıcın  ,sana  daha guzel oyuncak almak ıcın  vb.  seyler soyledım..Sen buyudun    alıstın artık benım ıse gıtmeme ,kardesıne goz kulak olacaksın,abısın  senın aklın herseye  yetıyor,  dedım  dınledı  ıyı tamam  dedı.
ama  o kadar mahsun  bakısları vardıkı  gozlerı  gıtme anne dıyordu.
Kendımı  bıraz suclu  hısettım,sonra  dusundum  ben onlar ıcın calısıyorum  dedım,
calısmadan  evde olsam  daha mı verımlı  olacam  bılmıyorum.
Ikı arada kalmak  zor ,aklım karmakarısık  ...
caiısan  annelerın cocuklarınada  uzuluyorum.
ınsallah bu gunlerde hayırlısıyla gececek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder