18 Ağustos 2010 Çarşamba

Azı diş

Kızımın mızırdanması azı dişinin gelmesiymiş.Dün çok şükür normale döndü.Akşam iftara gitmiştik,orada meşhur Kayseri mantımızdan bir tabak yedi,maşallah. Hemde abisi  gibi biraz salça sosu,biraz sarımsaklı yogurt dökerek bir güzel yedi , minik kuşum. Onlar yedikçe ben yemiş gibi oldum.
Oruçtan cıkmış olsamda kuzularım yemeden ben yemek istemiyorum.Önceki akşam Zeynep huzursuzdu,ben yemeğimi yedim,yemek beni mi yedi bilmiyorum.Kuzucuklarım iyi olunca bende iyiyim,onlar doyunca bende doyuyorum.Onlar benim herşeyim,Allahım hayırlı uzun ömür ver yavrularıma,acılarını gösterme.

2 yorum:

  1. Anne olmak böle işte..
    ßende öyleyim oğlum huzurlu olunca bende huzurlu oluyorum
    o huzursuz olunca mutsuz ve keyifsiz oluyorum
    o tokken bende tok oluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. evet cok zor annelik.
    Allah yavrularımızın acılarını göstermesin.

    YanıtlaSil