28 Ağustos 2010 Cumartesi

PES

Bu gün işe gitmem gerekti,babamız zeynebi bezlememi istedi.
Şimdide parka gittiler yine bezli,akşama misafirlige gidecez bezli, bu gün bezli gecti.
Kötü oldu dünden sonra ama napalım.Yarın kaldıgımız yerden başlayacam ama , ısrarcı mı oluyorum diye düşünüyorum.
 Cok zor ya mustafa da babaannesi ilgilenmisti, çok hatırlamıyorum.Nasıl tuvalete alıstıgını.
İnsanın sabrını zorluyor,orucluyken daha da zor oluyor.
Havalar sogumadan alışsın istiyorum,bütün herkes sabretmem gerektigini ,yavaş yavaş ortalıgı  kirleterek  olacagını  söylüyor.Konuşmak kolay ama yaşamak zor.

2 yorum:

  1. cnm bu konuda ben de muzdaribim .. aç susuz çiş kaka temizliyoz ama öğrensinler de napalım .. dışarısı için napmak lazım bilmiyorum ama ben babannesine alıştırma kiloduyla gönderdim .. bez takmıyorum ama bizimki az çok sölemeye başladı hani.. biraz daha ilerletince siz de öyle yaparsınız napalım ..

    YanıtlaSil
  2. evet feridecim hayırlısıyla ögrenselerde bizde rahatlasak.

    YanıtlaSil