26 Ağustos 2010 Perşembe

parkda

Dün akşam çocuklarla dışarı cıktım.Zeynep hanıma ayakkabı aldım,Mustafaya kıyafet aldım.Sonra iftar yemegine gittik. Orada oglum guzelce oturdu, yemegini yedi.Zeynep sagolsun döktü,saçtı ,dagıttı .Masanın altını üstüne getirdi. Cıkışta parka gittik.
Zeynep salıncaktaki cocuga yaklaştı "ben sallanacam, hadi sen kalk, ben oturacam " dedi.Çocukda   hemen kalktı.Hiç kimseye eyvallah etmiyor zeynep.
Çocugun annesi kızınız büyüyünce işiniz zor diyor. Haklı da nasıl başedecez bilmiyorum.
Her  bir şeye aklı eriyor,ama tuvalet işini halledemiyoz.Birkaç gün belirli aralıklarla bezini çıkardım, bir iki kez tuvalete yaptı, sonra su ile oynuyor.
Birazda ortalıga yapınca tekrar bezledim.Ben tembellik ediyorum, farkındayım.Kardeşim ısrarcı olmamam gerektigini söylüyor. Vakti gelince kendisi söyler diyor , bakalım kış gelmeden ögrenırse iyi olacak.

3 yorum:

  1. Aynı konuda bende dertliyim,çevremdekiler fazla üstüne gitme vakti-zamanı gelince kızın sana söyler diyorlar,beklemedeyim :)Vicdanen ise tembellik ettiğimi düşünüyorum,ne yapıcam bilmiyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bugun evdeyım,bezını tamamen cıkardım.Tuvalete gıdıyoz yapmadan gelıyor,arkamı dondugumde ortalıga yapıyor.
    Sınırlendım bez baglayacam,baglatmıyor.
    alıstırma yontemlerımızı paylasıp bırbırımıze yardımcı olalaım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sabah Ece'ye kahvaltı hazırladım.-çiş varmı dedim-yok dedi,bezini çıkardım sadalyesine oturttum.Mutfağa gidip dönmemle yerler çiş içinde kalmıştı.Sakince Ece niye çişini yaptın dedim,yüzüme bakıp abla yaptı dedi :) hoş son günlerde hoşuma gitmeyen ne yapsa,evdeki temizliğe gelen ablanın üstüne atar oldu :)Sabahta yatağını ıslatmıştı,ıslak yeri gösterip abla yaptı demişti :)Anladımki daha bu konuda çook zaman katetmemiz gerekiyor yoksa ev pis pis kokacak...sevgiler

    YanıtlaSil