14 Ağustos 2010 Cumartesi

Susadım


Şirine hanım dün akşam beni sinir etti. Öyle mızırdanıyor ki,sesi hiç kesilmiyor. İftar saatine kadar ağladı, sofraya oturduk ezan okunacak, daha da ağlıyor.Mustafa başım ağrıdı sustur anne diyor, babası burnundan soluyor,birtane vurdum poposuna.Bunun üstüne iyice ağladı.Tekrar içim parçalandı kucağıma aldım,öptüm,ne oldu kızım soruyorum, konuşmuyor bile .  Bir haller oldu Zeynebe akşam anlayamadım.
Bu gün biraz daha normal çok şükür.Ara sıra oluyor, böyle sebepsiz  mızırdanmalar.
Diyorum ki! Zeynep de Mustafa kadar olsaydı.Biricik oğlum, bütün işlerini kendisi hallediyor. Çok şükür,yemeğini yiyor,tuvaletine gidiyor,üstünü giyiyor.Ara sıra kendi başına duş alıyor,sadece bana yada babasına sarılarak uyuyor.Geceleri kalkıp bizim yanımıza geliyor, bırakıyorum tekrar geliyor.Sabah diyorum ki ! oğlum sen uyur gezermi sin?Geceleri sürekli yer değiştiriyorsun. O  da anne kış ne zaman gelecek ?Sıcaktan uyuyamıyorum diyor.
Mustafa haklı,çok sıcak dayanamıyorum.Açlık hiç aklıma gelmiyor ama susuzluk dan dilim damağım kuruyor.
Helede saat beşten sonra daha da  kötü oluyorum,tansiyonum düşüyor,başım dönüyor.
Allah kabul etsin oruçlarımızı  ama ben çok zorlanıyorum.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder